RATANOLAUKOBALDAI – INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

1.    SĄVOKOS

1.1.    Pirkimo – pardavimo taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.ratanolaukobaldai.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2.    Internetinė parduotuvė – www.ratanolaukobaldai.lt  interneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti Pardavėjo siūlomas prekes.

1.3.    Pardavėjas – www.ratanolaukobaldai.lt, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus,  internetinis adresas www.ratanolaukobaldai.lt elektroninio pašto adresas info@ratanolaukobaldai.lt

1.4.    Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.3. punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.

1.5.    Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo pardavimo taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.

2.    BENDROSIOS SĄLYGOS

2.1.    Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas, Pirkimo pardavimo taisyklėse numatytomis sąlygomis.

2.2.    Jūs, tai yra Pirkėjas, prekes Internetinėje parduotuvėje galite įsigyti tik sutikęs su Pirkimo pardavimo taisyklėmis. Jums patvirtinus susipažinimą su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Jūs įsipareigojate jų laikytis bei jas vykdyti. Pardavėjas turi teisę keisti Pirkimo pardavimo taisykles, todėl  kiekvieną kartą prieš užsakydami ir (ar) pirkdami prekes Internetinėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite Pirkimo pardavimo taisykles. Jei Pirkėjas neperskaitė ir (ar) nesuprato Pirkimo pardavimo taisyklių arba su jomis nesutiko, jis negali Internetinėje parduotuvėje www.ratanolaukobaldai.lt pirkti prekių.

2.3.    Pirkti Internetinėje parduotuvėje www.ratanolaukobaldai.lt turi teisę prisiregistravę bei neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos klientai, kurie yra:

2.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

2.2.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų;

2.2.3. juridiniai asmenys;

2.2.4. visų anksčiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

2.4.    Pirkimo pardavimo taisyklių 2.3.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys turi teisę pirkti Internetinėje parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys savarankiškai disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.

2.5.    Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos Respublikos.

3.    PIRKĖJO TEISĖS

3.1.    Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių Pirkimo pardavimo taisyklių ir Internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

3.2.    Pirkėjas fizinis asmuo turi teisę atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos šioje Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo Pirkėjui dienos ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

3.3.    Teisė atsisakyti sudarytos Pirkimo pardavimo sutarties netaikoma juridiniams asmenims (verslininkams) ir jų įgaliotiems atstovams.

3.4.    Pirkėjas turi teisę grąžinti ir (ar) pakeisti nekokybiškas ir (ar) netinkamai sukomplektuotas prekes, pasinaudoti prekėms taikomomis garantijomis ir kitas Pirkimo pardavimo taisyklėse ir (ar) teisės aktuose numatytas teises.

4.    PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

4.1.    Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

4.2.    Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną informuoti apie tai Pardavėją.

4.3.    Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti savo registracijos duomenis ir (ar) Pirkėjo sąskaitos informacijos formoje pasikeitusius duomenis.

4.4.    Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo jas apžiūrėti ir patikrinti, taip pat Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka informuoti Pardavėją apie siuntos sugadinimą, aiškiai matomus prekės defektus, prekės modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui.

4.5.    Gavęs prekę, Pirkėjas privalo patikrinti ar įsigyta prekė yra kokybiška ir informuoti Pardavėją apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu. Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Pirkėjas privalo pareikšti priimdamas Prekes ir nurodyti raštiškai.

Kurjeriui pristačius prekes, Pirkėjas privalo jas patikrinti prie kurjerio, kad įsitikintų, jog prekės pristatytos nesugadintos/ nesudaužytos. Negalima leisti kurjeriui išvažiuoti nepatikrinus ar prekės nesugadintos, o jei sugadintos, kurjeris privalo pažymėti defektą ir/ar surašyti aktą. Tuo atveju, jei prekė pristatyta sugadinta – Pirkėjas neturėtų pasirašyti ant kurjerio dokumentų ir prekių nepriimti. Pirkėjui, asmeniui nurodytam Pirkėjo užsakyme, pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

4.6.    Pirkėjas privalo apmokėti prekės grąžinimo išlaidas.

4.7.    Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų, nenaudoti Internetinės parduotuvės tokiu būdu, kuris gali sukelti pavojų Internetinės parduotuvės tinkamam veikimui, saugumui, vientisumui ar riboti kitų asmenų galimybę pasinaudoti Internetine parduotuve.

5.    PARDAVĖJO TEISĖS

5.1.    Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.

5.2.    Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją. Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.3.    Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui, keisti Internetinę parduotuvę ar atskiras jos dalis, visą ir bet kokį jos turinį, riboti joje atliekamus pirkimus, pakeisti Internetinės parduotuvės veiklos internetinį adresą, riboti registruotų Pirkėjų skaičių. Apie laikiną ar nuolatinį Internetinės parduotuvės veiklos sustabdymą Pardavėjas informuoja pranešimu Internetinės parduotuvės puslapyje ir (ar) pranešimais Pirkėjų registracijos paskyrose.

5.4.    Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.1. ir 8.4.2 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas arba kai Pardavėjui per 3 (tris) darbo dienas nepavyksta susisiekti su Pirkėju 8.6. punkte nurodytu atveju.

5.5.    Pardavėjas turi teisę Pakeisti Pirkimo pardavimo taisykles, prekių kainas, pirkimo sąlygas ir (ar) bet kokias kitas su Internetine parduotuve susijusias instrukcijas. Apie pakeitimus skelbiama Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjai apie Pirkimo pardavimo taisyklių pakeitimus informuojami 16.2. punkte nustatyta tvarka.

6.    PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1.    Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakymą). Tačiau Pardavėjas negarantuoja, kad Internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar, kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su Parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis, atsiradusius dėl nenugalimos jėgos, valstybės, trečiųjų asmenų, taip pat Pirkėjo veiksmų. Jei atsiranda Pardavėjo pareiga atlyginti nuostolius, Pirkėjui atlyginami jo patirti ir pagrįsti tiesioginiai nuostoliai, tačiau ne daugiau kaip Pirkėjo atlikto užsakymo kaina.

6.2.    Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Pirkimo pardavimo taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

6.3.    Pardavėjas, negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

7.    PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

7.1.    Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje internetiniu adresu www.ratanolaukobaldai.lt arba neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje pagal Internetinėje parduotuvėje pateiktas taisykles.

7.2.    Detalesnį konkrečios prekės aprašymą bei jos įsigijimo sąlygas, Pirkėjas gali peržiūrėti paspaudęs ant prekės pavadinimo ir (ar) paveikslėlio. Kai kurių prekių kiekis yra ribotas, apie tai Pirkėjas informuojamas prekių aprašyme. Todėl, esant tokiai informacijai, Pardavėjas prašo, prieš užsakant prekę susisiekti su Pardavėju. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesusisieks su Pardavėju dėl tikslesnės informacijos bei užsakys prekę ir Pardavėjas jos neturės ar prekių likutis bus nepakankamas, susidariusi situacija sprendžiama kaip numatyta Pirkimo pardavimo taisyklių 6.3. punkte.

7.3.    Norėdamas įsigyti prekes Pirkėjas atlieka užsakymą Internetinėje parduotuvėje, pagal užsakymo lange pateikiamas instrukcijas. Registruotas Pirkėjas prekių išsirinkimo ir (ar) užsakymo procedūrą gali atlikti prisijungęs prie savo paskyros Internetinėje parduotuvėje.

7.4.    Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai įvykdomos visos šios sąlygos: (i) Pirkėjas suformuoja prekių krepšelį, sekdamas Pardavėjo nurodytas instrukcijas, (ii) Pirkėjas nurodo informaciją apie prekių pristatymą, (iii) Pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą, jei reikia atlieka išankstinį apmokėjimą, ir Pardavėjas gauna tokį mokėjimą ir (iv) Pardavėjas pranešimu patvirtina, kad Pirkėjo užsakymas suformuotas bei paruoštas ir (ar) perduotas išsiuntimui ar atsiėmimui.

7.5.    Pardavėjas iki Sutarties sudarymo Pirkėjui gali siųsti ir kitus patvirtinimus, pavyzdžiui patvirtinimą, kad gautas apmokėjimas ar pan.

7.6.    Sutartis laikoma sudaryta tik dėl Pirkėjo užsakyme nurodytų prekių, kurių pardavimą Pardavėjas patvirtino. Pardavėjas neprivalo Pirkėjui tiekti užsakyme nenurodytų prekių. Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma įvykdyta kai prekės perduodamos Pirkėjui Pirkimo pardavimo taisyklių ir teisės aktų nustatyta tvarka.

7.7.    Prekių pristatymo terminas ir jo skaičiavimas yra nurodomas Pardavėjo po užsakymo atsiųstame pranešime Pirkėjui. Jei toks pranešimas atskirai nepateikiamas ar kyla kitų neaiškumų, prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo Pirkimo pardavimo sutarties sudarymo dienos.

7.8.    Pardavėjas, net ir gavęs išankstinį apmokėjimą už Prekę, gali netvirtinti Pirkėjo užsakymo, jei jis neturi Pirkėjo norimos prekės, Pirkėjas neatitinka reikalavimų prekei įsigyti, Pirkėjas nepatvirtino sutikimo su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Pirkėjas atlieka didmeninius pirkimus ir (ar) dėl kitų priežasčių, kurios gali būti individualiai nurodomos Pirkėjui. Didmeniniais pirkimais gali būti pripažįstami tokie pirkimai, kai užsakomi neįprastai dideli prekių kiekiai arba prekės užsakinėjamos neįprastu dažnumu, taip pat vadovaujantis kitais nusistovėjusiais kriterijais. Pardavėjas neturi  teisės vienašališkai spręsti dėl tinkamai suformuoto užsakymo patvirtinimo arba atsisakymo jį patvirtinti, esant problemai dėl užsakymo abi šalys ieško sprendimo.7.9.    Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.

8.    PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

8.1.    Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos įeina. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas, į galutinę kainą išlaidos neįeina.

8.2.    Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:

8.3.1. naudodamas bankinį pavedimą – tai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjui, mokant už prekes šiuo būdu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti šešiaženklį užsakymo numerį. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo nurodytą banko sąskaitą. Atsakomybė už pinigų pervedimo ir duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;

8.3.2. sumokėdamas už prekę grynaisiais pinigais Užsakovui patogiame banke. Pirkėjui už prekes mokant šiuo būdu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti šešiaženklį užsakymo numerį. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo nurodytą sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko apmokėjimų sistemoje;

8.3.3. sumokėdamas už prekę išsimokėtinai – tai apmokėjimas, kai Pirkėjas sumoka pradinę įmoką ir prekių pristatymo metu pasirašo lizingo sutartį.

8.3.4. sumokėdamas „Banklink“ sistemoje – tai apmokėjimas, naudojantis elektroninės bankininkystės paslauga, kai pirkėjas iš pirkinių krepšelio saugiai nukreipiamas į savo pasirinktą banką ir atliekamas apmokėjimas. Atsiskaitant šiuo būdu gali b8ti 1.49 Eur mokėjimo administravimo mokestis.

8.4.    Pirkėjas gali pasirinkti 8.4.3 punkte numatytą mokėjimo už prekes būdą tik tais atvejais, kai prekės (ių) bendra kaina yra mažesnė nei 1440 Eur.

8.5.    Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.1 ir 8.4.2 punktuose numatytą mokėjimo būdą, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą už prekes. Mokėjimas laikomas gautu nuo pinigų įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos.

8.6.    Kai Pirkėjas pasirenka 8.4.3. punkte numatytą mokėjimo būdą, Pardavėjas, kilus neaiškumams dėl užsakymo formoje pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakymo formoje pateiktu telefono numeriu. Pirkimo pardavimo taisyklių 7.7. punkte nurodytas prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.

8.7.    Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.1 ir 8.4.2 punktus įvykdymą ir savalaikį įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.

9.    LIZINGO SUTARTIES SUDARYMAS

9.1.    Pirkėjas gali sumokėti už prekes 8.4.4. punkte nurodytu būdu tik sudaręs lizingo sutartį.

9.2.    Lizingo sutartį su Pardavėju gali sudaryti tik Pirkėjai, kurie yra:

9.2.1. veiksnūs 21 – 73 metų amžiaus fiziniai asmenys;

9.2.2. Lietuvos Respublikos piliečiai;

9.2.3. turi ne mažesnes nei 200 (du šimtai) Eur pastovias grynąsias mėnesio pajamas.

9.3.    Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios suma yra 50 (penkiasdešimt) – 15.000 (penkiolika tūkstančių) Eur. Sudarytoje sutartyje gali būti numatyta Pirkėjo pareiga sumokėti avansą.

9.4.    Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios grąžinimo terminas yra 6 (šeši) – 60 (šešiasdešimt) mėnesių.

9.5.    Pirkėjas, norėdamas sudaryti lizingo sutartį, privalo Pardavėjui pateikti šiuos dokumentus:

9.5.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą);

9.5.2. tarnybinį pažymėjimą, jeigu asmuo yra statutinis valstybės tarnautojas;

9.5.3. pensininko pažymėjimą, jeigu asmuo yra pensininkas, gaunantis pareigūnų, karių arba teisėjų valstybinę pensiją.

9.6.    Pardavėjas, patvirtinęs Pirkėjo užsakymą, susisiekia su Pirkėju telefonu ir susitaria dėl konkrečių lizingo sutarties sąlygų.

9.7.    Pirkėjas, sudaręs lizingo sutartį, turi teisę išsimokėti anksčiau nei numatyta sutartyje. Už šios teisės įgyvendinimą nėra taikomi papildomi mokesčiai.

10.    PARDAVĖJO TAIKOMOS AKCIJOS IR DOVANŲ KUPONAI

10.1.    Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus ir pan.

10.2.    Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų atlikimo sudarytoms Pirkimo – pardavimo sutartims. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje, taip pat ji gali būti pateikiam kituose Internetinės parduotuvės informacijos sklaidos kanaluose.

10.3.    Pardavėjas turi teisę parduoti dovanų čekius, už kuriuos Pirkėjas gali įsigyti Pardavėjo parduodamas prekes. Įsigyjamiems dovanų čekiams nuolaidos nėra taikomos. Dovanų čekiai į pinigus nėra keičiami.

10.4.    Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra mažesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, kainų skirtumas Pirkėjui nėra grąžinamas. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra didesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, jis turi sumokėti Pardavėjui kainų skirtumą.

10.5.    Išparduodamoms prekėms nuolaidos nėra taikomos. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nustatyti kitas prekių rūšis, kurioms nuolaidos nėra taikomos.

10.6.    Vieno apsipirkimo metu Pirkėjas gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą ir (arba) turimus dovanų čekius.

11.    PREKIŲ PRISTATYMAS

11.1.    Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakymo paraiškoje nurodyti:

11.1.1. prekių pristatymo vietą ir laiką, kai Pirkėjas pageidauja, kad prekės būtų pristatomos per kurjerių tarnybą;

11.1.2. pasirinktą pašto paslaugų teikėjo skyrių arba terminalą, į kurį Pirkėjo pageidavimu bus pristatyta prekė. Siunčiant prekes šiuo būdu, būtina laikytis šių siuntų savitarnos terminalų nurodomų reikalavimų (pavyzdžiui, maksimalaus svorio ar matmenų;

11.2.    Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.

11.3.    Esant poreikiui, t. y. norint užtikrinti Pirkėjui savalaikį prekių pristatymą, Pardavėjas gali įpareigoti savo verslo partnerį pristatyti prekes tiesiogiai Pirkėjui.

11.4.    Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų, bet ne vėliau nei per 30 dienų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

11.5.    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

11.6.    Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama kuomet Pirkėjas pasirašo kurjeriui elektroniniame siuntų žymėjimo prietaise, priėmimo faktas užfiksuojamas kurjerių, Lietuvos duomenų bazėje.

11.7.    Siuntos pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista) arba pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente arba elektroniniame kurjerio siuntų skeneryje bei, dalyvaujant Pardavėjui, kurjeriui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų ar prekės defektų nepriimamos. Prašome mus informuoti (vėliausiai per 24 valandas nuo gavimo momento) el. paštu info@ratanolaukobaldai.lt apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

11.8.    Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai, pristatymo sąlygos pateikiamos adresu www.ratanolaukobaldai.lt Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčio nuolaidas, Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nustatytas sąlygas.

11.9.    Prekių pristatymo (transportavimo) metu Pirkėjui gali būti teikiamos papildomos paslaugos. Prekių krovos darbai yra vykdomi prekes pristatant tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje nuo 14 (keturioliktos) valandos. Krovos darbų ir sunkių prekių užnešimo paslaugų kainos derinamos individualiai su klientu.

11.10.    Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

12.    PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

12.1.    Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme, pateikiamame internetiniame tinklalapyje www.ratanolaukobaldai.lt

12.2.    Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ar kito prietaiso, kuriame jis peržiūri prekes ypatybių.

12.3.    Pardavėjas arba gamintojas gali suteikti papildomą prekės kokybės garantiją, kurios davėjas, konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi prekės aprašyme ar tokią prekės garantiją patvirtinančiame dokumente. Papildomos garantijos suteikimas nekeičia įstatyminės prekių garantijos sąlygų ir galiojimo.

12.4.    Tuo atveju, kai Pardavėjas arba gamintojas prekėms papildomos prekių kokybės garantijos nesuteikia, Pirkėjo -vartotojo įsigytai prekei yra taikoma teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija ir jos galiojimo terminai.

12.5.    Konkrečios prekės garantinio aptarnavimo laikotarpis yra nurodomas prekių aprašymuose.

12.6.    Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

12.7.    Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perdotuotos, prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę iš garantinio aptarnavimo centro ar Pardavėjo dienos, nepaisant to, kiek kartu per šį 3 (trijų) mėnesių laikotarpį, Pardavėjas ir (ar) garantinio aptarnavimo centras bandė susisiekti su Pirkėju. Pasibaigus šiam terminui Pardavėjas jam žinomu el. pašto adresu (jei el. pašo adresas nežinomas – telefonu) įspėja Pirkėją apie jo pareigą atsiimti Prekę ir nustato papildomą, ne ilgesnį kaip 14 (keturiolika) dienų terminą, prekės atsiėmimui. Per numatytą papildomą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės jos atsiimti, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti. Prekė perduodama įmonei, kuri surenka panaudotą elektros ir elektronikos įrangą bei buitinę techniką ar kitus daiktus. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.

13.    PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

13.1.    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

13.2.    Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 13.1 punkte nurodytais atvejais norėdamas grąžinti prekę, turi užpildyti Pardavėjo nustatytos formos prekių grąžinimo dokumentą, kuris Pirkėjo prašymu atsiunčiamas Pirkėjui elektroniniu paštu. Prekių grąžinimo dokumentas pateikiamas kartu su grąžinama preke. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

13.3.    Pirkėjas, siunčia prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų, ar prekės trūkumams šalinti, ar patikrinti, per Pardavėjo nurodytą kurjerį. Tokias prekes, iš anksto susitarus, iš Pirkėjo gali atsiimti ir pats Pardavėjas.

13.4.    Jei tai yra įmanoma, Pirkėjui grąžinant nekokybiškas ir (ar) trūkumų turinčias prekes prašome prekę grąžinti, originalioje ar kitoje tvarkingoje pakuotėje, taip kad ją būtų patogu priimti, taip pat prekę grąžinti su visomis Pirkėjo gautomis komplektinėmis dalimis.

13.5.    Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikti prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.

13.6.    Pirkėjas – fizinis asmuo (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, vadovaujantis Civilinio kodekso 6.367 straipsnio 1 dalimi, per 14 (kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo dienos, atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties galima tik, jei prekė nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Atsisakęs sutarties, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui savybėms ir veikimui nustatyti.

13.7. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį; sutartims dėl prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo; sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas Pirkėjui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

13.8.    Pirkėjas, sutikdamas su šiomis taisyklėmis, patvirtina, jog supranta, kad 13.7. punkte nurodytoms prekių kategorijoms priklauso ne tik baldai, kilimai, šviestuvai, bet ir supakuotos elektroninės knygos, garso ir vaizdo kūriniai, fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos ir kitos panašaus pobūdžio prekės, kurios buvo išpakuotos, t. y. Pardavėjas nesuteikia Pirkėjui teisės nenurodant pagrindo atsisakyti sutarties, sudarytos dėl šių prekių.

13.9.    Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 7 darbo dienų nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

13.10.    Pirkėjas – fizinis asmuo (vartotojas) praneša Pardavėjui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą, pateikdamas raštu tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, arba pateikdamas aiškų raštišką pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties.

13.11.    Prekės turi būti grąžinamos ne vėliau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos.

13.12.    Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.

13.13.    Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.

13.14.    Pinigai už prekę grąžinami per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo atsisakymo gavimo. Jei prekės grąžinamos ne Pardavėjo veiklos vietoje (paštu, per kurjerį ar pan.), pinigai Pirkėjui grąžinami pavedimu, nepaisant to kaip jis apmokėjo už prekę. Jei prekės grąžinamos Pardavėjo veiklos vietoje (prekių atsiėmimo vietoje), pinigai Pirkėjui gali būti grąžinami pavedimu arba grynaisiais.

13.15.    Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina (atsisakęs sutarties, grąžindamas nekokybišką prekę ar pan.) tik vieną ar kelias, bet ne visas pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos vartotojui grąžinamos proporcingai užsakytų ir grąžintų prekių kiekiui (jei prekių pristatymo išlaidos skaičiuojamos pagal užsakomų prekių kiekį) bei tuo atveju, jei įsigyjant kelias prekes, konkrečiai prekei yra priskirta konkreti prekių pristatymo kaina, Pirkėjui grąžinant tokią prekę, jam konkreti prekės pristatymo kaina grąžinama.

13.16.    Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis prekių pristatymo būdas. Pirkėjui įprastinės prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidos negrąžinamos.

13.17.    Pardavėjas gali sulaikyti Pirkėjui jo sumokėtų sumų grąžinimą tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkimo pardavimo taisyklių 13.14 punkte nurodyti pinigų grąžinimo terminai yra skaičiuojami nuo atitinkamo patvirtinimo gavimo.

13.18.    Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sudarytos sutarties, automatiškai nutraukiamos papildomos sutartys. Papildomomis sutartimis laikomos sutartys, pagal kurias Pirkėjas įsigyja prekių ar paslaugų, susijusių su sudaryta sutartimi, o tas prekes tiekia ar paslaugas teikia Pardavėjas ar kitas asmuo pagal susitarimą su Pardavėju. Pirkėjas privalo nedelsdamas pranešti raštu kitai sutarties šaliai apie papildomos sutarties nutraukimą ir pateikti duomenis apie nuotolinės sutarties arba ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą. Atskiras Pirkėjo pranešimas nereikalingas tais atvejais, kai papildoma sutartis buvo sudaryta su tuo pačiu Pardavėju, kuriam buvo pranešta apie sutarties atsisakymą pagal Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnį.

13.19.    Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sudarytos sutarties, jeigu už prekę visiškai ar iš dalies buvo sumokėta pagal vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų Pirkėjui. Pinigų grąžinimas pirkėjui apmokėjusiam už prekes grynais pinigais, banko kortele ar bankiniu pavedimu atliekamas per 5 (penkias) darbo dienas arba greičiau, grąžinant sumokėtą sumą į pirkėjo pasirinktą banko sąskaitą. Pirkėjui apmokėjusiam už prekes banko kortele per elektronines sistemas pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas arba greičiau skaičiuojant nuo užsakymo atšaukimo patvirtinimo.

13.20 PIRKĖJAS GRĄŽINDAMAS PREKĘ, TRANSPORTAVIMU RŪPINASI PATS, TRANSPORTAVIMO IŠLAIDAS APMOKA PIRKĖJAS. PREKES PIRKĖJAS PRIVALO GRĄŽINTI Į PARDAVĖJO NURODYTĄ ADRESĄ DERINAMĄ INDIVIDUALIAI. PARDAVĖJAS TURI TEISĘ REIKALAUTI GRĄŽINTI PREKĘ Į BETKURIĄ EUROPOS SĄJUNGOS VALSTYBĘ.

14.    ATSAKOMYBĖ

14.1.    Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

14.2.    Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.

14.3.    Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

14.4.    Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

14.5.    Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims neatstovauja.

14.6.    Žalos atveju, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

15.    PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA. TIESIOGINĖ RINKODARA

15.1.    Bendrovė asmens duomenis renka, tvarko ir saugo vadovaudamasi šiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais. Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos veiklos vykdymui (klientų užsakymų priėmimui ir vykdymui ir garantiniam aptarnavimui ir pan.).

15.2.    Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko tokiais tikslais: (i) elektroninės prekybos tikslu – tai yra siekiant identifikuoti Pirkėją, vykdyti prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje veiklą, apdoroti Pirkėjo užsakymus, išrašyti Pirkėjui finansinius dokumentus, pristatyti prekes, teikti garantines paslaugas, atlikti pinigų grąžinimą ar prekių keitimą, spręsti su Pirkėjo atliktu pirkimu susijusias problemas, vykdyti kitus Pardavėjo įsipareigojimus (detaliau – Pirkimo pardavimo taisyklių 15.4. punktas), (ii) tiesioginės rinkodaros tikslu (detaliau – Pirkimo pardavimo taisyklių 15.5. punktas), (iii) teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo tikslu.

15.3.    Pirkėjui pateikus užsakymą įsigyti prekę ar (ir) užsiregistravus Parduotuvėje, laikoma, kad jis: (i) sutiko pateikti savo asmens duomenis, (ii) sutiko su Pirkimo pardavimo taisyklėmis ir jose nurodyta asmens duomenų apsaugos politika, (iii) neprieštarauja, kad Pardavėjas Pirkėjo asmeninius duomenis tvarkytų šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.

15.4.    Pardavėjas gauna bei tvarko elektroninės prekybos tikslu Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, adresą (kai Pirkėjas nurodo adresą prekių pristatymo formoje). Šie asmens duomenys saugomi bei tvarkomi iki užsakymo visiško įvykdymo. Po to duomenys perkeliami į pasyvią duomenų bazę ir saugomi visą garantinio aptarnavimo laikotarpį. Suėjus minėtiems terminams, asmens duomenys sunaikinami bendrovės įgalioto darbuotojo.

15.5.    Pardavėjas asmens duomenis tvarko ir tiesioginės rinkodaros tikslu. Registracijos formoje ties žyma „Pageidauju gauti naujienas iš www.ratanolaukobaldai.lt pasirinkdamas konkretų naujienų gavimo būdą iš Pardavėjo parengtų parinkčių, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka, gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo ir (ar) iš jo pasirinktų trečiųjų asmenų, registracijos formoje nurodytu Pirkėjo elektroniniu paštu ir (arba) SMS žinute ir (ar) skambučiu į nurodytą mobiliojo telefono numerį.

15.6.    Pardavėjas gali statistiniais tikslais naudoti su Pirkėjo asmeniu tiesiogiai nesusijusius duomenis, t. y. duomenis apie įsigytas prekes. Tokie statistiniai duomenys bus renkami ir tvarkomi taip, kad neleistų atskleisti Pirkėjo asmens tapatybės arba kitų asmens duomenų, pagal kuriuos būtų galima nustatyti asmens tapatybę.

15.7.    Pardavėjas asmens duomenis gauna tiesiogiai iš Pirkėjo (jam prisiregistravus internetinio puslapio kliento paskyroje, inicijavus pirkimo – pardavimo sutartį). Pirkėjas registracijos ir (ar) pirkimo metu privalo nurodyti teisingus asmens duomenis. Pardavėjas netvarko kitais būdais gautų asmens duomenų.

15.8.    Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas dės visas pastangas, kad užtikrintų asmens duomenims apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Tačiau Pirkėjas taip pat privalo rūpintis savo duomenų saugumu ir (ar) slaptumu, ypač kiek tai susiję su jų atskleidimu tretiesiems asmenims. Už nepilnamečių asmenų elgesį ir (ar) jų duomenų slaptumą bei saugumą atsako tokių asmenų tėvai ar globėjai.

15.9.    Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis. Pirkėjas yra informuojamas, kad jis turi šias teises:

15.9.1. Bet kada keisti ir (ar) atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją, taip pat panaikinti savo registraciją. Tuomet Pirkėjo paskyra yra panaikinama, o registracijos duomenys ištrinami;

15.9.2. Pirkėjas pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų;

15.9.3. kitas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose teisės aktuose numatytas teises;

15.9.4. Pirkėjas sutikimą arba nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo išreiškia raštu ir (ar), elektroniniu paštu, kuriuo registravosi internetinėje parduotuvėje, nurodydamas savo vardą ir pavardę.

15.10.    Pirkėjas turi teisę nesutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi, taip pat atsisakyti pateikti savo asmens duomenis. Tačiau kai asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant identifikuoti Pirkėją sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais, nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi Pirkimo pardavimo taisyklėse nurodytais tikslais, Pardavėjas negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.

15.11.    Reikalavimus ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, Pirkėjas turi teisę išreikšti raštu, el. paštu arba asmeniškai Pardavėjo veiklos vietoje.

15.12.    Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų saugumą, įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones asmens duomenims apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ar (ir) atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.

15.13.    Asmens duomenis šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse nustatyta apimtimi ir tvarka Pardavėjas gali teikti tik duomenų subjektui, siuntų pristatymo bendrovėms, taip pat kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti asmens duomenis.

15.14.    Su tvarkomais asmens duomenimis susiję paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti pateikiami raštu (el. paštu) Pardavėjui:
www.ratanolaukobaldai.lt
El. paštas: info@ratanolaukobaldai.lt

15.15.    Paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti formuluojami taip, kad Pardavėjas galėtų identifikuoti Pirkėją kiek tai būtina atsakymui parengti ir turėtų galimybę išsiųsti Pirkėjui atsakymą. Pardavėjas Pirkėjo pateiktus paklausimus, pretenzijas ir prašymus stengsis išnagrinėti kaip įmanoma greičiau.

16.    BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

16.1.    Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 (devyniasdešimt šešios) valandos.

16.2.    Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Pirkimo pardavimo taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus yra informuojama Internetinėje parduotuvėje. Internetinės parduotuvės sistemoje prisiregistravęs Pirkėjas apie pakeitimus taip pat informuojamas prisijungimo prie savo paskyros metu Pirkimo pardavimo taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjas perkantis prekes Internetinėje parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo padavimo taisyklėmis. Galimybė įsigyti prekes Internetinėje parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis.

16.3.    Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

16.4.    Pirkėjas – vartotojas prašymą ir (ar) skundą dėl Pardavėjo veiklos ir paslaugų pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir nurodyti savo reikalavimus. Tokius raštus prašome siųsti adresu info@ratanolaukobaldai.lt


PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KOKYBĖS GARANTIJOS SĄLYGOS JURIDINIAMS ASMENIMS (VERSLININKAMS)

DĖMESIO, juridiniams asmenims visoms prekėms suteikiama 12 (dvylikos) mėnesių garantinis laikotarpis.

1.    Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Prekė laikoma kokybiška, jie ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

2.    Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Norėdami išvengti nesusipratimų, siūlome atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją jei tokia yra. Garantija galioja tik tada, jei Pirkėjas Pardavėjui pateikia prekės įsigijimo kvitą, sąskaitą, kitą pirkimo – pardavimo dokumentą, ar kitą dokumentą, patvirtinanti prekės įsigijimą iš Pardavėjo.

3.    Kokybiškos ir užsakymą atitinkančios prekės negali būti gražinamos ir nėra keičiamos. Teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma. Nekokybiškos prekės visų pirma turi būti pateikiamos Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisams ir tik nustačius, kad prekių negalima sutaisyti, jos yra keičiamos kitomis ir (ar) grąžinamos.

4.    Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Pinigų už prekę grąžinimo atveju, nėra grąžinamos už prekės pristatymą sumokėtos sumos. Pinigai už prekę pirkėjui grąžinami tik po to, kai prekė faktiškai grąžinama Pardavėjui.

5.    Prekių kokybei ir garantiniam terminui yra taikomos Civilinio kodekso 6.333 ir 6.335 straipsnių nuostatos. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami Pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.


INFORMACIJA APIE NUOTOLINĖS SUTARTIES AR NE PREKYBOS PATALPOSE SUDARYTOS SUTARTIES ATSISAKYMĄ

Teisė atsisakyti sutarties

Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 7 dienas nenurodydamas jokios priežasties. Ši teisė nėra taikoma visoms prekėms. Negrąžinamų prekių kategorijoms priklauso baldai, kilimai, šviestuvai ir elektroninės knygos, garso ir vaizdo kūriniai, fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos ir kitos panašaus pobūdžio prekės.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 7 dienas nuo dienos, kurią Jūs gaunate ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna prekę, arba kurią Jūs gaunate ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę – jei sudaroma sutartis, pagal kurią Pirkėjas vienu užsakymu užsako daugiau negu vieną prekę ir jos pristatomos atskirai, arba kurią Jūs gaunate ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį – jei sudaroma sutartis, pagal kurią prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis.

Sutarties atsisakymo pasekmės

Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 7 dienas nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinkus ne mūsų pasiūlytą pigiausią standartinio pristatymo būdą, o kitą pristatymo būdą). Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos jam nėra grąžinamos, jei pristatymo suma nepriklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų savybių. Tais atvejais, kai pristatymo suma priklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų savybių, pirkėjui grąžinama ta pristatymo mokesčio dalis, kuria padidėjo pristatymo mokestis lyginant su ta, kurią Pirkėjas būtų turėjęs sumokėti neužsisakęs grąžinamos(ų) prekės(ių). Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Atsisakę sudarytos sutarties Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 7 dienas nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas www.ratanolaukobaldai.lt Terminas nepažeistas, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 7 dienų terminui. Atsisakę sudarytos sutarties Jūs padengsite tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jei ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atveju prekės dėl savo pobūdžio paprastai negali būti grąžintos paštu ir buvo pristatytos į Pirkėjo namus sutarties sudarymo metu Mes pasiimsime prekes savo sąskaita.

Jūs atsakote tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.


INFORMACIJA VARTOTOJAMS APIE ELEKTROS IR ELEKTRONINĖS ĮRANGOS ATLIEKŲ TVARKYMĄ:

PAPILDOMA INFORMACIJA APIE DUOMENŲ SAUGUMĄ:

Klientų duomenys saugomi ir apdorojami laikantis galiojančių Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (Valstybės žinios. 2003, Nr. 15-597) direktyvų. Klientų asmeniniai duomenys yra saugomi ne ilgiau, nei tai būtina. Bet kuriuo metu klientas turit teisę nemokamai gauti informaciją apie savo pateiktus ir išsaugotus duomenis, juos keisti, blokuoti ar prireikus net ištrinti. Tai galima padaryti kreipiantis į mus el. paštu info@ratanolaukobaldai.lt arba kitais nurodytais kontaktais. Norint užsiregistruoti arba užsisakyti prekių, Jums reikės pateikti savo duomenis, kurie bus naudojami užsakymų vykdymo ir marketingo (tiesioginės rinkodaros) tikslais. Tiesioginės rinkodaros tikslais Jūsų duomenys bus naudojami gavus Jūsų sutikimą. Jei Jūs jau esate klientas, galite prisijungti tiesiog įvedę savo el. pašto adresą ir slaptažodį.

Pardavėjas slapukų (cookies) pagalba renka anoniminę informaciją apie Pirkėją. Slapukuose (cookies) saugomų duomenų dėka Jums nebereikia kaskart vėl iš naujo pildyti pateiktų formų. Pasirinkta naršyklės programa Jūs galite patys administruoti savo duomenis ir jei norite, juos užblokuoti. Pardavėjas slapukus (cookies) naudoja tam, kad galėtų teikti produktus ir paslaugas kuo kokybiškiau ir veiksmingiau, apsaugotų Pirkėją nuo neteisėto jo duomenų panaudojimo, galėtų vesti statistiką, tokią kaip lankytojų skaičius, srautas ir pan. Tokia informacija nebūna susieta su Pirkėjo asmenine informacija. Pirkėjas gali nesutikti su slapukų (cookies) naudojimu, juos uždrausti ar pašalinti iš savo kompiuterio, tačiau tuomet dalis paslaugų gali dalinai arba visiškai neveikti.
Slapukuose (cookies) saugomų duomenų dėka Jums nebereikia kaskart vėl iš naujo pildyti pateiktų formų. Pasirinkta naršyklės programa Jūs galite patys administruoti savo duomenis ir jei norite, juos užblokuoti.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).“

Top